Powered By Blogger

tiistai 24. elokuuta 2010

Tunnustus

Sain tämän ihka ensimmäisen tunnustukseni Pienen pilvenhattaran Iida-Emilialta. Jakoon tätä en vielä laita, mutta nämä  ovat seitsemän asiaa joita ette ehkä vielä tiedä minusta.    
1)Olen täsmällinen  työasioissa, vapaa-ajalla voi olla niin tai näin.
2)Rakastan suklaata ja varsinkin punaviinin kera nautinto on täydellinen.
3)Olen lukutoukka. Luen melkein mitä vain tietokirjoista kaunokirjallisuuteen, tosin sarjakuvat jätän muille.
4)Minulla ei ole ajokorttia ja mieluiten liikun polkupyörällä.
5)Lempivärini on musta, tosin joskus voi nähdä ylläni myös punaista tai valkoista.
6)Olen sisustusohjelma-addikti, kaikki kelpaa.
7)Horoskoopiltani olen kauris ja luonnekuvauksesta tunnistan useimmiten itseni erittäin hyvim.

1 kommentti:

  1. huippu upeat tuli noista tuoleista olet todella taitava, on ihanaa seurata puuhasteluasi kun niistä tulee toinen toistaan ihanampia luomuksia.
    LISÄÄ nam nam( tuskin maltan odottaa mitä tuosta kirjotuspöydästä valmistuu)

    VastaaPoista